Odnośniki
Przejdź do: zuk-swidwin.com.pl
Treść strony
SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW
Forma pisemna – wszystkie pisma od instytucji, najemców i właścicieli lokali przychodzące drogą pocztową są rejestrowane w książce korespondencyjnej, a następnie kierowane w poczcie do Prezesa Zarządu, gdzie rozdzielane są w ramach obowiązującej w Spółce kompetencji ich załatwiania.
Forma ustna – petenci przyjmowani przez Prezesa Zarządu – sprawy są rejestrowane i przekazywane do załatwienia w określonym terminie w/g kompetencji i rozliczenie na posiedzeniach Zarządu z ich wykonania.
Petenci przyjmowani są przez pracowników poszczególnych komórek, zgodnie z zakresem obowiązków.
Udzielanie informacji oraz załatwianie spraw odbiorców następuje w ciągu:
- 12 godzin – na telefoniczne żądanie określenia przewidywanego terminu usunięcia przerw i zakłóceń w świadczeniu usług,
- 7 dni – na pisemne żądanie usunięcia przerw i zakłóceń, o których mowa w pkt. 1,
- 14 dni – na pisemne i telefoniczne skargi i zażalenia, wymagające przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego.
Spółka prowadzi:
- Rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej ( książka korespondencyjna)
- Rejestr skarg i wniosków
- Rejestr akt osobowych
- Rejestr zgłoszeń i awarii
- Ewidencja wyjść służbowych i prywatnych
- Rejestr używanych pieczęci
- Ewidencja druków ścisłego zarachowania
- Rejestr uchwał
- Rejestr zawartych umów
Udostępnienie danych zawartych w w/w dokumentach odbywa się zgodnie z Ustawą o dostępie do informacji publicznej.
W Spółce udostępniany jest nieodpłatnie wgląd w następujące dokumenty:
- wieloletnie plany rozwoju i modernizacji,
- regulaminy świadczenia usług,
- rejestry umów;
- rejestr wywozu nieczystości stałych i płynnych;
- rejestr awarii;
- rejestr skargi wniosków;
- ewidencję składowania odpadów i selektywną zbiórkę śmieci;
- rejestr zamówień publicznych.
drukuj (SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW)
Metryka
- opublikował: Grażyna Kandziakdata publikacji: 2004-09-27 10:24
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2005-06-22 07:38