Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Menu

Nawigacja

Treść strony

SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW

Forma pisemna – wszystkie pisma od instytucji, najemców i właścicieli lokali przychodzące drogą pocztową są rejestrowane w książce korespondencyjnej, a następnie kierowane w poczcie do Prezesa Zarządu, gdzie rozdzielane są w ramach obowiązującej w Spółce kompetencji ich załatwiania.

Forma ustna – petenci przyjmowani przez Prezesa Zarządu – sprawy są rejestrowane i przekazywane do załatwienia w określonym terminie w/g  kompetencji i rozliczenie na posiedzeniach Zarządu z ich wykonania.

Petenci przyjmowani są przez pracowników poszczególnych komórek, zgodnie z zakresem obowiązków.

Udzielanie informacji oraz załatwianie spraw odbiorców następuje w ciągu:

  1. 12 godzin – na telefoniczne żądanie określenia przewidywanego terminu usunięcia przerw i zakłóceń w świadczeniu usług,
  2. 7 dni – na pisemne żądanie usunięcia przerw i zakłóceń, o których mowa w pkt. 1,
  3. 14 dni – na pisemne i telefoniczne skargi i zażalenia, wymagające przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego.

Spółka prowadzi:

  1. Rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej ( książka korespondencyjna)
  2. Rejestr skarg i wniosków
  3. Rejestr akt osobowych
  4. Rejestr zgłoszeń i awarii
  5. Ewidencja wyjść służbowych i prywatnych
  6. Rejestr używanych pieczęci
  7. Ewidencja druków ścisłego zarachowania
  8. Rejestr uchwał
  9. Rejestr zawartych umów

Udostępnienie danych zawartych w w/w dokumentach odbywa się zgodnie z Ustawą o dostępie do informacji publicznej.

W Spółce udostępniany jest nieodpłatnie wgląd w następujące dokumenty:

  1. wieloletnie plany rozwoju i modernizacji,
  2. regulaminy świadczenia usług,
  3. rejestry umów;
  4. rejestr wywozu nieczystości stałych i płynnych;
  5. rejestr awarii;
  6. rejestr skargi wniosków;
  7. ewidencję składowania odpadów i selektywną zbiórkę śmieci;
  8. rejestr zamówień publicznych.

drukuj

  • opublikował: Grażyna Kandziak
    data publikacji: 2004-09-27 10:24
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2005-06-22 07:38

Opis strony

Redaguje:Grażyna Kandziak Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie ul. Armii Krajowej 21 78-300 Świdwin tel. (0-94) 36523-56

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 3512
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2005-06-22 07:38

Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie

ul. Armii Krajowej 21
78-300 Świdwin

Godziny urzędowania

poniedziałek-piątek: 7.00 - 15.00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 275644
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2018-06-12 09:47

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl