Biuletyn Informacji Publicznej<br>Zakładu Usług Komunalnych Sp z o.o. w Świdwinie

Biuletyn Informacji Publicznej Zakładu Usług Komunalnych Sp z o.o. w Świdwinie

  • Menu Przedmiotowe »
  • ZAŁATWIANIE SPRAW »
Redaguje:Grażyna Kandziak Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie ul. Armii Krajowej 21 78-300 Świdwin tel. (0-94) 36523-56

SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW

Forma pisemna – wszystkie pisma od instytucji, najemców i właścicieli lokali przychodzące drogą pocztową są rejestrowane w książce korespondencyjnej, a następnie kierowane w poczcie do Prezesa Zarządu, gdzie rozdzielane są w ramach obowiązującej w Spółce kompetencji ich załatwiania.

Forma ustna – petenci przyjmowani przez Prezesa Zarządu – sprawy są rejestrowane i przekazywane do załatwienia w określonym terminie w/g  kompetencji i rozliczenie na posiedzeniach Zarządu z ich wykonania.

Petenci przyjmowani są przez pracowników poszczególnych komórek, zgodnie z zakresem obowiązków.

Udzielanie informacji oraz załatwianie spraw odbiorców następuje w ciągu:

  1. 12 godzin – na telefoniczne żądanie określenia przewidywanego terminu usunięcia przerw i zakłóceń w świadczeniu usług,
  2. 7 dni – na pisemne żądanie usunięcia przerw i zakłóceń, o których mowa w pkt. 1,
  3. 14 dni – na pisemne i telefoniczne skargi i zażalenia, wymagające przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego.

Spółka prowadzi:

  1. Rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej ( książka korespondencyjna)
  2. Rejestr skarg i wniosków
  3. Rejestr akt osobowych
  4. Rejestr zgłoszeń i awarii
  5. Ewidencja wyjść służbowych i prywatnych
  6. Rejestr używanych pieczęci
  7. Ewidencja druków ścisłego zarachowania
  8. Rejestr uchwał
  9. Rejestr zawartych umów

Udostępnienie danych zawartych w w/w dokumentach odbywa się zgodnie z Ustawą o dostępie do informacji publicznej.

W Spółce udostępniany jest nieodpłatnie wgląd w następujące dokumenty:

  1. wieloletnie plany rozwoju i modernizacji,
  2. regulaminy świadczenia usług,
  3. rejestry umów;
  4. rejestr wywozu nieczystości stałych i płynnych;
  5. rejestr awarii;
  6. rejestr skargi wniosków;
  7. ewidencję składowania odpadów i selektywną zbiórkę śmieci;
  8. rejestr zamówień publicznych.
  • opublikował: Grażyna Kandziak
    data publikacji: 2004-09-27 10:24
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2005-06-22 07:38
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-01 08:42:51
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net